Verminderde beschikbaarheid “vrij biljarten” biljartzaal ivm Top-8-Masters toernooi.

Voor komende week staan de tussenronden en de finaledag van het “Top-8-Masters Toernooi” gepland.
Als gevolg hiervan zullen er zowel op dinsdagmiddag 18 oktober als op donderdagmiddag 20 oktober een 2-tal biljarttafels gereserveerd zijn voor de deelnemers hieraan.
Volledigheidshalve wordt vermeld dat ook op de clubavond van BiljartClubContent tussenronden gespeeld zullen worden.
Tot slot wordt op zaterdag 22 oktober door 16 finalisten gespeeld voor toernooiwinst als gevolg waarvan de biljartzaal gedurende deze dag gesloten zal zijn.

Natuurlijk zien wij u graag als toeschouwer!

Wederom dank voor jullie medewerking en voor straks een fijn weekend gewenst.

Sjaak Dorrepaal

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol