Kampioenschappen harmonie 2013, Vincent Gooskens 'aan stoot'
Kampioenschappen harmonie 2013, de deelnemers

Vincent Gooskens sociëteitskampioen 2013

Hij deed voor het eerst mee en ..... werd direct kampioen. Vincent (van GBC) nam het op 17 en 18 mei 2013 op tegen de kampioenen, c.q. vertegenwoordigers van de andere biljartclubs van de sociëteit. En tegen Herman Schoenmacker, de winnaar van vorig jaar. Maar de laatste kon niet echt een deuk in het symbolische pakje boter slaan. Net zo min als de beide andere Harmoniespelers trouwens. Afgezien van de nodige spanning en zenuwen die men de baas moest zien te worden, was het ook nog eens gezellig. En dat is niet onbelangrijk voor een sociëteit!

Bijgaand enkele foto's met Vincent aan het werk en de deelnemers in de volgorde van de uitslag. Zoals te zien is, hield een andere debutant, Monique Spaltman, zich goed staande.

Rubriek: Algemeen, Biljarten door Ruud Boelens