600ste lid sdh

We hebben ons 600ste lid kunnen inschrijven

De groei en bloei zit er goed in. Het plan ‘Terug naar de toekomst’ dat in april 2017 door de algemene ledenvergadering is omarmd heeft tot een toename van activiteiten en veel meer ontmoetingsfunctie geleid en daarmee de aantrekkelijkheid van een lidmaatschap van onze sociëteit naar een hoger niveau getild. Was het aantal leden op 1 juli 2017 nog 373, in februari 2020 bereikten we het prachtige aantal van 500 leden en op vrijdag 19 januari 2024 hebben we het 600ste lid in onze vereniging mogen verwelkomen. Han Felkers uit Tolbert is deze eer te beurt gevallen. Han heeft onze sociëteit via het biljarten leren kennen. Naast het biljarten heeft Han belangstelling voor concerten, lezingen en cursussen. Hij is door de voorzitter Hans verwelkomd en door onze secretaris Monique in de bloemetjes gezet. Met een feestelijke bos bloemen, uiteraard.

Rubriek: Algemeen door Antoinette Borchert