Schermafbeelding 2015-09-21 om 09.48.23

Wereldtop biljart naar De Harmonie

Wie een partij biljart van het hoogst denkbare niveau wil meemaken, wordt verzocht zaterdagavond de 10de oktober vrij te houden.Dan speelt het sterkste driebandenteam dat De Harmonie rijk is (Koeno Thoma, Jerrit Veenstra, Bert Meijerink, Fred Breeuwsma) tegen het fameuze team van Dallinga.com uit het Zeeuwse Sluiskil. Met daarin cracks als Frédéric Caudron, waarschijnlijk de beste allround biljarter ter wereld, en Jean Paul de Bruijn, meervoudig Europees en wereldkampioen bandstoten.

Let wel, het gaat niet om een vrijblijvende demonstratie vernuftig biljarten maar om een officiële bekerwedstrijd in de ereklasse driebanden van de Koninklijke Nederlandse Biljart Bond. Oftewel, de inzet is hoog, de strijd niet bij voorbaat gestreden.

Aanvang 19.00  uur.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie door w.hooijer@home.nl