Nieuw Kunst en Cultuur: Cursus Architectuur

Tijdens de cursussen Kunstgeschiedenis in de Harmonie, bleek een aantal cursisten ook geïnteresseerd te zijn in de geschiedenis van de architectuur. We willen daar graag gehoor aan geven, daarom organiseren we met docente Ellen van der Vecht een tiendelige cursus Architectuur. De cursus vindt plaats op de volgende woensdagen:

2, 16, 23, 30 november en 7 december. En vervolgens op 18, 25 januari en 1, 15 en 22 februari. Elke keer van 10:30 tot 12:30 uur.

Lees verder op: https://www.societeitdeharmonie.nl/agenda/cursus-architectuur/

Aanmelden kan via lezing@societeitdeharmonie.nl  onder vermelding cursus architectuur.

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl